Wednesday 3 June 2009

#1 - Trzy Początki.

Witajcie moi mili, postanowiłam założyć bloga, kolejnego w moim życiu (pierwszy był w czasach gimnazjum, bo było dawno temu i już nikt o tym nie pamięta - no chyba, że A. :*), ale ten będzie inny, bo poświęcony trochę mojej twórczości scrapbookingowej, trochę fotografii.. i trochę wszystkiemu innemu czyli życiu. I to jest Pierwszy Początek. Witam i w swoje skromne (na razie) progi zapraszam!
A to wszystko, przez Dziewczyny z Forum...

Drugi Początek.. hmm.. nie wiem czy pokazać kartki z Początku Początku czy z Początku Nowego Stylu? Hmm..
OK. Najpierw Pierwszy Początek..
Jedna z moich pierwszych kartek, jakby ktoś się pytał to to jest Basset - taki pies - ten akurat dla K. (mojego przyszłego szwagra). Technika nazywa się Iris Folding.



Druga kartka to juz scrapowe próby... Dla M. na urodziny.


Jeszcze trzy, które też są stare, ale już trochę w innym stylu. Pierwsza na ślub przyszłej szwagierki mojej siostry (jeśli ktoś to rozumie) - ma trochę niedociągnięć, np. rozmazany napis :(



I dwie okolicznościowe.Pierwsza przód:

I tył:


Druga. Przód:


I tył:



Tak, mam na imię Basia :) Poproszę o konstruktywną krytykę. Następnym razem pokażę kopertówki, które są teraz moimi ulubionymi kartkami....


No comments:

Post a Comment