Thursday 11 June 2009

#5 - Burza

Tą razą (:P) Dwie kartki nie kopertówkowe (pierwsza i ostatnia) i trzy kopertówki (jedna XL) :) W czasie burzy tworzy się taśmowo - ja tak mam.
1. Ślubna:


2. Kopertówka ślubna:


3. Kopertówka urodzinowa:


4. XL kopertówka ślubna:



5. Wszystkie kopertówki dzisiaj zrobione - na tym zdjęciu widać różnicę rozmiarów - ta w grochy jest z papieru 30x30 a dwie mniejsze z 20x20 :)
6. Karteczka dla mojego szwagra K., który właśnie się obrnonił i jest MGR a w sobotę ma absolutorium :)
No to to by było na tyle, dzisiaj. Chyba. No nie wiem, czy mnie coś jeszcze nie najdzie, żeby poTworzyć :]. I dziękuję Minimyszy, za obserwację :) Kobieto, jesteś pierwsza :) I chyba jedyna :(

Fajna burza. Już 3 w Poznaniu dzisiaj - nad Strzeszynem na pewno.

5 comments:

  1. Bardzo ładne kartki :) Ciężko wybrać najlepszą...
    A obserwujących na pewno pojawi się więcej, jeśli będziesz odwiedzać, komentować i dodawać do obserwowanych inne blogi.
    Poza tym może być tak, że ktoś anonimowo obserwuje.

    ReplyDelete
  2. Ba$ genialne sa te kartki:) Urodzinowa i XL i ta na absolutorium:) czekam z niecierpliwoscia na kartke dla Majki:)

    ReplyDelete
  3. Ja obserwuję za pomocą innego narzędzia, wiec nie widać
    :D

    ReplyDelete
  4. Ja w takim razie też wrzucam tego bloga do obserwowanych, bo karteczka z okazji mgr mnie urzekła, zwłaszcza, że sama mam nadzieję nim być za dwa tygodnie :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Boże kobieto!!!!! Jaka ty płodna jesteś. Ja się jakoś ślimaczę strasznie. Pomijając, że rzadko kiedy mam się czas ślimaczyć to kiedy ty to robisz?? Po nocach nie sypiasz?

    ReplyDelete