Tuesday 2 February 2010

#68 - CardLift - ArtPiaskownica - edycja Anny Marii.

Od jakiegoś czasu chodzi za mną CardLift. Wreszcie się odważyłam i padło na edycję Anny Marii w Art Piaskownicy. Oto jak wygląda moja interpretacja kartki Kendry McCraken.


  
  
  
Nie wiem czy jest podobna do liftowanej. Tylko ten emboosing na serduszku średnio wyszedł na zdjęciach, ehh. Ale mi się bardzo podoba. Nawet bardzo bardzo, a Wam? :)
Papier na bazie pochodzi z naszego wspaniałego Scrap.Com.Plu - kolekcja Latarnia Morska - Elinor :)


PS: Jeszcze tu chyba wpadnę, bo coś mnie wena nawiedziła i będę pewnie musiała pokazać co z niej wydusiłam :P

3 comments:

  1. Przepiękna mozaika! nie mogę oderwać od niej oczu!

    ReplyDelete
  2. Świetnie Ci to wyszło. Jak szachownica. Bajka !!!

    ReplyDelete
  3. Piękna kartka, w Twoim wydaniu cardlift to inspiracja, a nie naśladownictwo

    ReplyDelete