Monday 19 April 2010

#96 - Na spacerze!

W niedzielę dużą częścią mojej rodzinki (Juu z M. i dziewuszkami, Jaś z Hu :) - ale czemu bez E. to nie wiem.. :() byliśmy na spacerze w Rogalinie koło Mosiny (to pod Poznaniem jest). W sumie to był piknik. Skoro był koc, jedzonko, gry w piłkę i dużo śmiechu? Tak. To był piknik! Kilka zdjęć :)
Pałac w Rogalinie (w którym mieści się oddział mojego szanownego miejsca pracy :/ = MNP)
Roślinki/kwiatuszki/pszczółki i inne owady :)
Mieliśmy też okazję zobaczyć ślady mieszkańców tamtych okolic :)
No i klekota :) z łabędziem.
Dziewczynki zrobiły mi miłą niespodziewankę i zabrały ze sobą zwierzaki, które dla nich uszyłam :) Oto Marian i ... Serafin :P w towarzystwie miłych Króliczków Ikeowych :)
No i ja z Zojką i stworami :)
Było prześwietnie. Dzięki Sis! Dzięki Bro! Dzięki M.! Dzięki mój M. :* i dzięki Hu, Mary i Zoj :*:*:*

Dobranoc! Pchły na noc! :)

PS: Jutro wpadam z następnym wyzwaniem kartkowym! Tym razem edycja Brises :)

No comments:

Post a Comment