Tuesday 17 August 2010

#125 - Zaskoczek.

Na forum scrappassion jest taka zabawa, w której wzięłam udział. Nazywa się Zaskocz mnie! Mnie zaskakiwała Caro78, przesyłka dzisiaj dotarła.
Moim zadaniem było zrobienie wiszącej ramki na bazie dwóch podkładek do piwa. Temat mogłam wybrać dama, ale musiałam użyć wszystkiego co przysłała mi Karolina, co niestety mi się nie udało, ponieważ nie mam zaciskacza do nitów (Julia?) i nie mogłam ich użyć.
Caro postawiła jeszcze kilka warunków:
- podkładki miały być związane ze sobą (ano są)
- miało być tuszowanie (bardzo delikatne na brzegach, tak naprawdę widać tylko na wstążkach :/)
- miałam użyć jakiegoś medium np. glossy accents albo crackle accents (glossy jest)
- miało być zdjęcie (nawet dwa, na obu M&Z córcie J.).
Kwiatki z zestawu od Caro78 pochodzą ze sklepu scrap.com.pl, papier z ILS, reszta nie wiem.
Nie powiem, że było to łatwe zadanie... ale jakoś sobie poradziłam, chyba całkiem dobrze..
To dostałam od Caro
A to moja ramka....
A to mi zostało...
Mam nadzieję, że spełniłam wymagania Karoliny i się nie gniewa, że nie dodałam nitów, a za to trochę mikrokulek.. :)
Miłego dnia :)

4 comments:

  1. Śliczna wyszła ;) ciesze się, że podobała się Tobie zabawa a za nity się nie gniewam bo mogłam zapytać czy masz zaciskarkę. Mikrokulki fajnie się wkomponowały w całość. Jestem pod wrażeniem detali ;)

    ReplyDelete
  2. śliczna praca! wygląda super^^ bardzo fajna zabawa, trzeba sie chwile zapewne nagłowić jak z tych wszystkich elementów wyciosać pracę na zadany temat - poradziłaś sobie świetnie!

    ReplyDelete
  3. o Kochana ślicznie,
    rozumiem, że praca dla mnie :)

    ReplyDelete