Wednesday 19 January 2011

#164 - Dla Dziadka, nr 1.

W czasie sesyjki z Pollyanną, o której pisałam tu, zrobiłam jeszcze kilka kartek. Dziś pierwsza z nich, na Dzień Dziadka.
Zainspirowałam się tą kartką... a na tego bloga trafiłam przez Brises, która bawi się w mapki z Sasyą, no i jakoś tak mi się skojarzyło z balonowymi kartkami Cynki... i jeszcze chmurki a'la Mumkowe... no i jest. Dla dziadka mojego kochanego :)
Mam jeszcze kilka kartek do pokazania.. i nie długo pewne korale. Myślę, że za tydzień już będą - czekam na zapięcie ze sklepiku jednego... :)

Miłego popołudnia, mimo, że takie szare.. :)

2 comments:

  1. Moja ulubiona z naszej sesyjki ;)świetny pomysł z tymi balonami, muszę w końcu wykorzystać moje kółeczka ;)

    ReplyDelete
  2. piękna karteczka...pozdrawiam

    ReplyDelete