Wednesday 20 July 2011

#222 - Wyzwanie nr 19. Dziewczyny TDZ - edycja Vivy.

Dziś 20, więc czas na publikację kartki z kolejnego zestawu :) Tym razem przygotowała go Viva... i muszę przyznać, że miałam spory problem. Wydawało mi się, że jest tego taaaaaak dużo i w związku z tym nie wykorzystałam wszystkiego.. Kwiatki, ćwieki, koraliki i motylek leżą sobie w woreczku, bo nie pasowały mi do koncepcji.. A kartka muszę się nie skromnie pochwalić, bardzo mi się podoba :) Od siebie dodałam stempelek z dziewczynką i napis ze scrap.com.pl.
A to moja kartka:
Koniecznie zobaczcie resztę kartek: Moriony, Brises i Vivy :)

Miłego wieczoru :)

2 comments:

  1. Bardzo fajnie ci wyszło! Jakoś tak lekko, delikatnie, może i nawet romantycznie?:)

    ReplyDelete
  2. O - przyznam szczerze, że w takiej wersji mi również się bardzo podoba! :-)

    ReplyDelete