Wednesday 7 December 2011

#281 - Janioł i choinka z guzików.

Dziękuję pięknie za wszystkie komentarze, widzę, że turkusowy wianek podoba się Wam najbardziej :) Mi też :) A jak nowy wygląd bloga? Tamten już mi się znudził... podoba się? :)


Nadrabiając zaległości pokażę Wam dwie kartki świąteczne.
Pierwsza: miała być na wyzwanie w Art Piaskownicy, bardzo dawno temu... ale wtedy nie zdążyłam jej opublikować, więc czekała.. no i jest teraz :) Z Janiołem od Mo Manning.
I druga: z prostą choinką z guzików i rysowanymi przeszyciami :)

Miłego wieczoru :)

2 comments:

  1. piękną masz w tym roku choinkę...z guziczków :)) A wianuszek ,pominęłam ale baaaardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. bardzo pomysłowa choinka :)
    a wygląd bloga wczoraj już przykuł moją uwagę, super zestawienie kolorystyczne

    ReplyDelete