Wednesday 16 May 2012

#365 - Kurs na słonia.

Jakiś czas temu zrobiłam exploding boxa - drugiego w moim życiu, pierwszy raz publikuję. Wygląda on tak i wczoraj trafił do mojej siostrzenicy Zosi w ramach prezentu imieninowego:
 Żyrafa: (coś mi ten ryjek nie wyszedł)
 Lew: (inspirację znalazłam na Pinterście, ale zrobiłam zupełnie po swojemu :) - kurs później)
 Tygrys:

 No i słoń:

 Postanowiłam zrobić krótki kursik jak takiego słonia wykonać.
Potrzebujemy:
- wykrojniki do Big Shota (oraz samą maszynkę :P): koło, motyl i góra od babeczki z tego zestawu,
- pisak i glossy accents,
- klej,
- nożyczki,
- dziurkacz kropkę,
- papier
- kosteczki 3D (nie ma ich na zdjęciu!)
 W Big Shocie wycinamy elementy - BEZ TŁOCZEŃ! następnie motyla i babeczkę rozdzielamy jak na zdjęciu:
 Uszy podklejamy od spodu, trąbę z narysowanymi kreskami przyklejamy na kosteczki 3D, czarne kropki oczu pokrywamy glossy.
I głowa słonia gotowa!
Jeśli macie jakieś pytania piszcie!
Jeśli kurs się Wam spodoba postaram się zrobić ich więcej :)
Miłego dnia :)

4 comments:

  1. genialne pudełko i wszystkie zwierzątka :)

    ReplyDelete
  2. Na żywo pudełko wygląda jeszcze ładniej! Fajne:)

    ReplyDelete
  3. Fantastyczny pomysł. Gratuluje kreatywności.

    ReplyDelete