Friday 1 January 2010

#57 - Nowy Rok

Witam w Nowym 2010 Roku :)
Od Świąt tu nie zaglądałam, bo uznałam, że przyda się chwilka odpoczynku, ale nastał nam Nowy Rok, więc uznałam, że czas wrócić. Zatem, witajcie... Jak udał się Wam Sylwester? U nas było tak...
Zdjęcia są jakie są, bo nie mam statywu, a na dworze było zimno jak jasna dupa :Pi tak...
A rano za oknem było tak. Nowy Rok przywitał nas piękną zimą :)To jest widok z naszego okna na dachu :) Fajnie co? Tylko po co te domy tam budują? Taka ładna łąka była.. :(
Jeszcze chciałam Wam pokazać coś co zrobiłam tuż po Świętach, ale nie miałam ani czasu ani ochoty na robienie zdjęć. Otóż, bombeczki na choinkę :) To są kawałki sklejki w kształcie bombki, które kupiłam na straganie w Betlejem Poznańskim (taki jarmark bożonarodzeniowy w Poznaniu), za całe 50 gr sztuka :) Oklejone papierem i zembossowane - z użyciem mojej nowej nagrzewnicy, którą przyniósł mi Gwiazdor :)Miłego Nowego Roku! Żeby był jeszcze lepszy niż Poprzedni! Aby był szalony, wesoły, miłosny i pełen przygód!


1 comment: