Saturday 20 February 2010

#77 - Wyzwanie nr 2. Dziewczyny TDZ - edycja Muci. Czyli moja :)

O co chodzi wyjaśnione było tu.
 Mój zestaw tym razem. W jego skład wchodzą:
- ćwiartki papieru z serii Herbaciany Ogród,
- ścinek papieru z Ikea,
- kawałek materiału z Ikea,
- odbitka stempelka siedzącej Tildy z kotkiem,
- trzy papierowe kwiatki (ze scrap.com.pl) i jeden szydełkowy - made by moja mamunia :),
- kremowa wstążka, 
- dwa złote ćwieki,
- dwie białe perełki,
- dwie kropki akrylowe.
A teraz moje dziełko :P Zdjęcia jak zwykle fatalne, bo u nas w pokoju światła brak - a to pewnie z racji tego, że kuuuupa śniegu leży na oknie (które jak już kiedyś wspomniałam znajduje się w dachu, więc śnieg może na nim leżeć).

 
  
 

 I jeszcze podsumowanie, tzn. zestawienie wszystkich 4 kartek :) Moriony, Viva, Brises i Ja :)
 
Miłego łikendu życzę wszystkim :)

8 comments:

  1. Świetna! Bardzo ładnie pokolorowałaś Tildę - strasznie podobają mi się kolorki, a szczególnie twarz!

    ReplyDelete
  2. Super! Jestem pod wielkim wrażeniem - a już zestawione razem wszystkie nasze karteluchy, to dopiero efekt! Dziękuję za wspólną zabawę:)

    ReplyDelete
  3. Piękna! Od rana już wypatrywałam Twojej interpretacji i czuję się w pełni usatysfakcjonowana ;0) Bardzo lubię tę Waszą zabawę :)

    ReplyDelete
  4. Piękna kartelucha!!!
    Kolory są przecudne... przywołują wiosnę :)
    :*

    ReplyDelete
  5. i znowu zaskoczenie :D; wszystkie karteczki pastelowe ale każda w innym stylu :)
    Tilda pomalowana cudnie; szkoda, ze moją zmarnowałam; sprytnie kwiatki ułożyłaś :) efekt końcowy świetny;

    ReplyDelete
  6. A na mnie największe wrażenie zrobiły te perełki, które tak lekko spływają w dół kwiatka - świetny pomysł...
    Zestawienie robi niesamowite wrażenie!!! To co najfajniejsze, to fakt, że choć dziewuszka taka sama, u każdej z Was wygląda inaczej -teraz widzę całą paletę możliwości tworzenia unikatów :)

    ReplyDelete
  7. uwielbiam karteczki z motywem Magnolii...wasze dziewczyny są super,każda inna,każda śliczna :) tworzycie niezły team :)

    ReplyDelete