Wednesday 26 May 2010

#105 - Wyniki, wyniki!

Jestem już w domu, więc szybciutko wrzucam wyniki candy! Przepraszam, że dopiero teraz, ale jakoś strasznie długo pisało mi się ten post!
Uwaga dużo zdjęć!
Moja Mamusia Anusia robiła za Sierotkę :) Chyba jej się podobało, bo śmiała się cały czas :)
Losowanie przebiegło pod okiem komisji w składzie siostra moja Emilka i jej córcia Helka (którą już znacie).
 Uruchomienie maszyny losującej... ee.. Sierotki :) Najpierw losowanie osób...
Nr 1.
Nr 2.
Nr 3.
Nr 4.
 Nr 5.
Nr 6.

A później losowanie zestawów...
Nr 1.
Nr 2.
Nr 3.

Nr 4.
Nr 5.
Nr 6.
To teraz już wiemy, co Mama wylosowała dla kogo :) Jeszcze mały rzucik na wszystko :)

Gratulacje wszystkim!
Diablo, Agatę, Annę W., Alojkę, Wisienkę i Naomiworld poproszę o napisanie do mnie na mejla kyiio@o2.pl z adresem i kolorem i kształtem (może być kwiatek, owoc, ptaszor itp) broszki :)

Dziękuję również wszystkim innym za udział w candy! Bardzo mnie zaskoczyliście takim odzewem :) Liczba osób obserwujących mojego bloga, aż mnie obaliła, dziękuję Wam za to i mam nadzieję, że będziecie mnie odwiedzać :)

Pozdrawiam :)

10 comments:

  1. Gratuluję wygranym :)
    Na mnie niestety nie padło. A zaglądać będziemy na pewno (no, przynajmniej ja), bo przecież obserwuję bloga ze wzgledu na Twoje prace, a nie candy :)

    ReplyDelete
  2. o rany wygralam !!! po raz pierwszy wygralam, ale sie ciesze:) jupi szczegolnie ze ja uwielbiam magnesiki jupi jupi
    dziekuje Ci za mozliwosc wygrania czegos taki pieknego, za to candy i za super zabawe :>

    ReplyDelete
  3. wczoraj tu zagladalam po po poludniu, a dzisiaj rano w komentarzach mam gratulacje ze candy wygralam. Ale sie ciesze, to zadka frajda u mnie! A takich magnesikow to nie mam wcale jeszcze! Super! Ciesze sie, dziekuje.

    ReplyDelete
  4. gratuluję dziewczyny szczęścia w losowaniu :)

    ReplyDelete
  5. Aaaale super! Pierwszy raz wygrałam :))) Dziękuję bardzo! I to jeszcze Chorwacja, czyli zestaw, który najbardziej chciałam, bo w zeszłe wakacje właśnie byłam w Chorwacji :)

    Dziękuję :*

    ReplyDelete
  6. Hurrrrra! Przywrócą świetne wspomnienia z wyjazdów do Pragii!! Dziękuję ślicznie!!:-))) Ale cudnie!

    ReplyDelete
  7. hej Mucia czy otrzymalas moj mail???

    ReplyDelete
  8. Gratuluję szczęciarom wygranych zestawów. Te "kamyki" wyszły Ci naprawdę pięknie. Nic dziwnego, że dostałaś taaaki odzew na swoje candy :)

    ReplyDelete